Digitalizace

Co vše nabízí svět digitálních dokumentů?

Převedeme Vaše dokumenty do elektronické podoby.

Awesome Image



Pomocí stisknutí jednoho tlačítka převedeme Váš dokument do elektronické podoby ve formátu, který si sami zvolíte. Může se jednat nejen o Word či Excel, ale i PDF s prohledávatelnou vrstvou. Ukončete složité a časově náročné přepisování!

Co vše nabízí svět digitálních dokumentů?

Z dokumentů vytěžíme potřebná data.


Převedením dokumentů to vše pouze začíná. Z naskenovaných dokumentů dokážeme vytěžit relevantní data, které poté předáme do návazných systémů.

Už nebudete muset např. přepisovat informace z faktury do Vašeho účetního systému. Informace uvedené na faktuře dokážeme vytěžit a do účetního systému poslat za Vás. Vy tak ušetříte čas svým zaměstnancům, kteří se budou moci věnovat jiným činnostem.

Awesome Image

Co vše nabízí svět digitálních dokumentů?

Zavedeme Vám systém
na elektronický oběh dokumentů.

Awesome Image

Dokumenty již máte digitalizované, ale co s nimi dál? Přeci je nechcete přeposílat e-mailem, jako doposud.

Nevíte v jaké verzi a kde přesně se dokument nachází. Není jasné zda je již schválený, a nebo na něj jen někdo zapomněl?

Zavedením systému pro elektronický oběh dokumentů Vám dokážeme nastavit pracovní workflow a sledovat tak, v jakém stavu dokument je. Víte u koho zrovna leží “na stole” a zda je schválený.

Ve skutečnosti samotný dokument přestává obíhat, ale obíhá pouze odkaz na dokument. Stačí zaslat odkaz na daný dokument, který bude uložen na elektronickém uložišti. To zaručuje, že se všichni koukají na poslední verzi daného dokumentu.

Co vše nabízí svět digitálních dokumentů?

Dokumenty uložíme
v elektronickém archivu.


Ne každý ve firmě by měl mít přístup úplně ke všem dokumentům. Proto je důležité efektivně řídit práva pro přístup k jednotlivým dokumentům.

Snadné vyhledávání a orientace v dokumentech je základ efektivní práce. Je jedno, zda chcete vyhledávat dle typu dokumentu, dodavatele, data pořízení dokumentu, projektu, atd. Je pouze na vás, jaký pohled si aktuálně zvolíte a dokumenty se vám podle toho zobrazí. Zní to skvěle? Pojtkejme se na kávu a vše Vám ukážeme osobně.

Awesome Image

Zavedení digitalizace faktur
na reálném příkladu

Před implementací digitalizačního procesu firma dokonce uvažovala o náboru třetího zaměstnance na vyřizování faktur. Nebylo prostě reálné stihnout přepis a schvalování všech faktur tradičním manuálním způsobem jen ve 2 lidech.

Digitalizace faktur do firmy přinesla volné ruce zaměstnanců na důležitější práci, méně chyb, efektivnější zpracování faktur, ale hlavně statisíce ušetřených peněz!

Před implementací Po implementaci digitalizace
Počet zaměstnanců, kteří přepisovali ručně 2 600 faktur měsíčně 2 1
Kolik času stráví jeden zaměstnanec zpracováním faktur měsíčně 60% 10%
Super hrubá mzda jednoho zaměstnance 46 900 Kč/měsíc 46 900 Kč/měsíc
Náklady na zpracování faktur za rok 675 360 Kč/rok 56 280 Kč/rok
Nasazení automatického vytěžování faktur včetně verifikace dat, při objemu 2 600 faktur měsíčně - Cca 230 000 Kč
Celkem roční náklady 675 360 Kč/rok 286 280 Kč/rok
Úspora v 1. roce - 389 080 Kč
Úspora v každém dalším roce - 619 080 Kč

Úspory v této firmě byly obrovské.

Co kdyby se něco podobného stalo i u Vás? Pojďme se potkat a zjistit, zda je to možné.

Pojďme se spojit.

Pošlete nám zprávu.

Stisknutím tlačítka odeslat, potvrzujete souhlas s našimi zásadami ohledně ochrany osobních údajů

Kontaktní údaje

COPY SERVIS TÁBOR s.r.o.

Průběžná 104
390 02 Tábor

Telefon

Tel/Fax: 381 281 262
Mobil: +420 603 501 979

E-mail

info@tiskove-sluzby.cz